Podstawowa wiedza o remontach na pewno się przyda!
Znajomość technik, materiałów oraz cen pozwoli uniknąć naciągaczy. Poświęcenie godziny czy dwóch na zorientowanie się w temacie z pewnością zaoszczędzi czasu i dodatkowych kosztów w przyszłości. W sieci dostępnych jest mnóstwo artykułów związanych z remontami. Znajdziesz również porównania materiałów oraz ich ceny. Można skorzystać także z poradników o tematyce z zakresu budownictwa i remontowania. Taka wiedza będzie mogła być wykorzystana także podczas prac wykonywanych przez ekipę. Dzięki niej z łatwością spostrzeżesz, jeśli powstaną jakieś nieprawidłowości. Pamiętaj, że w takich sytuacjach masz prawo zareagować i zwrócić uwagę fachowcom, że nie podoba Ci się to, jak wykonali jaką część zlecenia lub że powinni poprawić niedociągnięcia.
Sprawdź rzetelność ekipy i jakość wykonywanych przez nią usług
Przeprowadzenie research’u to pierwszy krok do wybrania najlepszej firmy remontowej. Warto zapytać o zdanie znajomych, poprosić ich o polecenia lub opinię na temat wybranego fachowca. Dobrze jest również prześledzić lokalne fora internetowe oraz jeśli firma posiada własną witrynę, zapoznać się z jej portfolio oraz opiniami innych klientów. W sytuacji, kiedy firma nie ma strony internetowej, ale wszystkie przesłanki świadczą, że jest rzetelna, można poprosić o referencje i certyfikaty.
Dlaczego jedna firma jest lepsza od kilku różnych fachowców?
Podpisanie umowy z ekipą remontową, która zajmie się wszystkimi pracami związanymi z remontem, zaczynając od wymiany elektryki, poprzez hydraulikę, aż po ułożenie paneli i pomalowanie ścian, to doskonałe rozwiązanie z wielu względów. Pierwszą zaletą jest oszczędność czasu – nie ma konieczności szukania na własną rękę specjalistów i ponowne przeprowadzanie wywiadu, sprawdzanie opinii o nim oraz porównywanie cen za usługi. Firma, która oferuje pełny remont posiada swoich fachowców, sama koordynuje ich pracę i czuwa nad prawidłowym jej wykonaniem. Drugą zaletą jest ekonomia – często wybranie pełnego pakietu usług wiąże się z rabatem oferowanym przez firmę.