Formy Współpracy

Formy współpracy z naszymi klientami

Poniżej przedstawiamy państwu jak wygląda współpraca z naszym Biurem Nieruchomości, jakie formy współpracy, oraz jaką umową może zawrzeć klient aby rozpocząć sprzedaż, wynajem lub szukać nieruchomości z pomocą naszych Agentów.

1. Obsługa klienta w naszym biurze.

Najważniejsza i najistotniejszą rzeczą w tego typu działalności jest klient. Poszukiwanie oraz kojarzenie klientów odbywa się za pomocą różnych form reklamy. Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem jest dla nas najważniejszy.

Obsługa klienta w biurze nieruchomości
Kiedy klient jest już zdecydowany szukać interesującej go nieruchomości przez biuro, umiejętnie i precyzyjnie rozpoznajemy potrzeby klienta, a mianowicie:

jaka interesuje go nieruchomość (mieszkanie, dom, działka),
gdzie ma być zlokalizowana (miasto, dzielnica, ulica),
w przypadku mieszkań, np. czy ma to być niski czy wysoki budynek, czy też kamienica, koło windy, koło zsypu, z balkonem, itp.,
jaka ma być powierzchnia użytkowa nieruchomości,
do jakiej ceny szuka klient nieruchomości,
w jakich godzinach najdogodniej będzie mógł oglądać proponowaną przez Biuro ofertę.
Następnie zawieramy umowę pośrednictwa, informujemy klienta co zawiera umowa, do czego zobowiązuje obie strony. Na podstawie zebranych informacji Pośrednik kojarzy ofertę kupna ze sprzedażą.

Inaczej z kolei odbywa się pozyskiwanie klienta, który chce sprzedać swoją nieruchomość. Najczęściej to on kontaktuje się zgłaszając swoją nieruchomość. Pośrednik umawia się na jej wizytację. Na miejscu dokonuje opisu nieruchomości bardzo szczegółowo, sprawdza stan prawny, oraz całą dokumentację dotyczącą nieruchomości. Podczas oględzin, wykonuje zdjęcia pomieszczeń i całego obiektu. Po zakończeniu tych czynności Pośrednik podpisuje umowę sprzedaży nieruchomości ze Sprzedającym i informuje go do czego ona zobowiązuje. Po przyjęciu oferty, nieruchomość jest szeroko reklamowana przez Biuro Nieruchomości „A.Z.GWARANCJA” poprzez stronę Internetową, Portale Internetowe, gdzie zostają zamieszczone zdjęcia wraz z opisem, lokalne gazety, tablica reklamowa. Oferta przekazywana jest również do innych biur nieruchomości w ramach współpracy.

Podejmujemy współpracę na zasadach Umowy Otwartej i Umowy z Klauzulą Wyłączności.


2. Co daje wyłączność?

Umowy z klauzulą wyłączności są najlepszą formą sprzedaży nieruchomości i to nie tylko z punktu widzenia pośrednika, ale także sprzedającego. Jest to podstawowy sposób działalności pośredników na rynku zachodnim, który znakomicie sprawdza się również w polskich realiach.

a) Oszczędność czasu i pieniędzy.

Umowa zobowiązuje pośrednika do całego szeregu działań w sferze promocji i reklamy, w tym powierzenia oferty innym biurom (co odpowiada zgłoszeniu oferty do kilkudziesięciu biur w całym województwie).

b) Wzrost skuteczności.

Mając podpisaną umowę na wyłączność Biuro jest w stanie prowadzić szerszą politykę sprzedaży. Podając większą ilość informacji, lokalizację, zdjęcia budynku z zewnątrz, w sposób bardziej trafny jest w stanie wyselekcjonować grupę potencjalnych nabywców, przykuć ich zainteresowanie ogłoszeniami w prasie czy w ofercie internetowej.

c) Zyski

Możliwość szerokiej reklamy, w połączeniu ze współpracą i korzystaniem z baz danych innych biur pośrednictwa pozwala na uzyskanie maksymalnie dobrej ceny rynkowej, oraz szybką sprzedaż.